הפיקסל של פייסבוק – למה הוא משמש ואיך משתמשים בו?

אם אתם מריצים מודעות בפייסבוק, חשוב מאוד שתכירו את הפיקסל של פייסבוק.הפיקסל של פייסבוק זה בעצם קוד שאתם מתקינים באתרובדפי נחיתה שלכם, והקוד הזה בעצם אוסף דאטה (מידע) על הלקוחות…

להמשך קריאה

לידים איכותיים – איך לשפר את איכות הלידים מפייסבוק

תופעת הלידים הלא איכותיים מפייסבוק ידועה לכל אחד שאי פעם הריץ מודעה בפייסבוק.וזה בסדר. יש דרכים לטפל בזה.אבל לפני זה חשוב שנבין למה הלידים לא איכותיים. כשאנשים נכנסים לפייסבוק, אין להם…

להמשך קריאה

ריטרגטינג-רימרקטינג: אסטרטגיות מתקדמות לפרסום ממומן בפייסבוק (עם דוגמאות)

אני אשתמש פה בביטוי ריטרגטינג כי זה יותר זורם לי על הלשון, אבל אפשר להגיד גם רימרקטינג.  בתרגום פשוט לעברית זה בעצם אומר "שיווק מחדש". אנחנו לוקחים אנשים שהיו מעורבים…

להמשך קריאה
סגירת תפריט