מה זה קמפיין רימרקטינג בפייסבוק? איך עושים את זה? האם רימרקטינג בפייסבוק עובד? ומה זה טרגוט קהלי יעד?
יש לכם דף נחיתה, אתר עסק ומוצרים או שירותים כלשהם למכירה ואז מספרים לכם שהיי רגע, כדאי שתעשו גם קמפיין רימרקטינג בפייסבוק על מנת להזיז ולמנף את הפרסום והמכירות שלכם, מקשקשים איתכם על קוד פיקסל שיתמוך ברימרקטינג בפייסבוק ומוסיפים שגם כדאי שתדעו לאיזה קהל אתם פונים ואיך לטרגט אותו נכון? להרבה אנשי שיווק או בעלי אתרים גדולים הידע הזה הוא לא זר, אנחנו כאן כדי לתת את כל הידע המקיף והממוקד לאיך עושים קמפיין רימרקטינג בפייסבוק על הצד הטוב ביותר עבור כל מי שבתחילת הדרך.
נחשפתם כבר המון פעמים לעובדה שחיפשתם מוצר או שירות כלשהו באתר חיצוני ולאחר מכן גלשתם בפייסבוק וגיליתם פרסום חוזר לאותו המוצר בדיוק ולעיתים אפילו למוצר דומה – ובכן זהו למעשה רימרקטינג בתפארתו.
רימרקטינג בכללותו הוא כלי שיווקי בלתי נמנע מאופן הגלישה בימינו ויש דרכים ואסטרטגיות רבות ומגוונות לביצוע רימרקטינג אפקטיבי.
כי בעל האתר דאג להשתיל קוד פיקסל של פייסבוק שידאג לעשות בדיוק את העבודה הזו, לצבוע את הפעילות שלכם ברחבי הרשת, את התעניינות לגביי מוצרים ושירותים כאלו ואחרים, ובמידה בה בסופו של דבר לא רכשתם המוצר כך תפגשו את הרימרקטינג מככב בפיד האישי שלכם בפייסבוק, ובהרבה מקרים גם אם כבר רכשתם את המוצר תמצאו את עצמכם נחשפים שוב לקמפיין רימרקטינג חוזר לאותו מוצר ואף למוצרים דומים או מוצרים נלווים, וזה קורה עבור שימור לקוחות, נכון, זה יכול להיות מעצבן אבל גם מפרסמים ובעלי קמפיין יכולים לחסוך את הפולשנות מצידם ועדיין לעשות קמפיין רימרקטינג איכותי ומזמין, לשמר לקוחות קיימים ואף לצבור לקוחות פוטנציאליים במידה וייעשו זאת נכון.
במילים מפשטות אף יותר, קמפיין רימרקטינג בעזרת קוד פיקסל מתבצע בדרכים שונות:
• שימוש הגולשים בשורת החיפוש של האתר.
• צפייה וגלישה באתר; צפייה בעומק האתר כמו הגעה אל מוצר ספציפי או מאמר.
• הוספת מוצר לעגלת קניות, מעבר לדף תשלום ואף הקלדת נתוניי תשלום (שוב, גם אם לא רכשתם בסופו של דבר).
• באמצעות לידים באתר כמו שיחת טלפון או מילוי טופס הרשמה/יצירת קשר.
• במקרה ובוצעה רכישה באתר.
צילום: מאגר תמונות 123RF
ובכן נכתוב על זה בצורה הפשוטה והפרקטית ביותר ונעבור על זה צעד אחר צעד, מוכנים?
עומדות בפניכם שתיי אפשרויות כניסה (מעודכן לשנת 2022):
1. מתחילים וחדשים בתחום מעדיפים לעשות זאת דרך הלינק
2. תוכלו לעשות זאת גם בכניסה ישירה דרך הפייסבוק שלכם אל "מודעות" (Ads) ולאחר מכן לחיצה על "מנהל מודעות" (Ads manager). במידה ומנהל המודעות כבר מותקן בפייסבוק איפה שאמור להיות כתוב "מודעות" (Ads) יהיה כבר כתוב "מנהל מודעות" (Ads manager).
במידה ובחרתם בשימוש אינטגרציית שותף:
*לאחר שהגדרתם והטמעתם קוד פיקסל בין אם באופן ידני או בשימוש באינטגרציית שותף, וודאו כי קוד הפיקסל מוטמע נכון והאם הוא עובד, תוכלו לעשות דרך Facebook Pixel Helper.
קראו עוד על הפיקסל של פייסבוק, היעילות וכיצד משתמשים בו.
צילום: מאגר תמונות 123RF
התשובה לשאלה הזו, היא כן, אבל תלוי מאוד איך, אם עושים זאת נכון ואף מצליחים דרך הקמפיין לשמר לקוחות, לצבור לקוחות פוטנציאליים ובטח שלא להבריח אותם. אם המטרה שלכם היא רק לדחוף פרסום ושיווק כמה שיותר וכמה שאפשר, וניצול פלטפורמת הפייסבוק לשם כך, ייתכן ותצרו את ההפך הגמור ותקבלו דיווחים שליליים מצד הגולשים והפלטפורמה.
בחירת קהל יעד עבור קמפיין רימרקטינג בפייסבוק הוא עניין חשוב על מנת למקד את הקמפיין לקהל יעד מתאים ומיצוי מקסימלי של קמפיין רימרקטינג.
עשו זאת באמצעות:
עשו טרגוט קהל נכון בעזרת:
קמפיין רימרקטינג בפייסבוק יכול להיות קמפיין יעיל כשהוא מבוצע באופן תקני, בבקרה ממושכת והתאמה לקהלי יעד וחם, על מנת באמת להינות ולהרוויח ממה שקמפיין כזה יכול לעשות עבור העסק שלכם, אם זו ניראת לכם עבודה מסורבלת למדי תנו למקצוענים ולמנוסי דבר ועניין בתחום לעשות זאת עבורכם.