שיווק עסק חדש – מה בעל עסק חדש צריך לעשות כדי להביא לקוחות

בואו נודה על האמת: מגניב שיש לכם אתר אינטרנט, המעצבת עשתה עבודה נהדרת על המיתוג והלוגו, אבל הטלפון – עדיין עומד דומם, לקוחות, למרבה ההפתעה, לא נחשפים מעצמם ללוגו הנהדר שלכם, ולא מציפים את החברה הצעירה בפניות. "איך זה יכול להיות?" אתם בוודאי שואלים את עצמכם. גם את יש לכם מוצר או שירות שה נבדלים משמעותית מהמתחרים, אתם מספקים שירות נהדר ללקוחות שלכם ומעבר לזה אתם פשוט יודעים שהמוצר שלכם הוא להיט בחיתולים – אתם מגלים, שלהביא את הלקוחות היא אמנות בפני עצמה, ואין לז שום קשר לאיכות המוצר שלכם (כלומר, שיווק מפה לאוזן זה באמת יעיל מאוד, אבל זה תהליך שלוקח זמן, לפעמים שנים, עד שהוא מייצר מספיק באזז מסביב למוצר שלכם ולפעמים גם אז אתם מגלים, שלא כדאי לקצץ את חשבונות השיווק)

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

מה עושים במקרה כזה?

התשובה היא, כמובן, שיווק. אתם אולי לא אוהבים את זה ,אולי גם לכם היה חלום נאיבי כזה, שהמוצר ישווק את עצמו (וזה עוד יכול לקרות!), אבל חשוב שתכירו בעובדות: עסק חדש חייב שיווק טוב.

המזל הוא, שבעוד אתם מקצוענים אמיתיים במוצר או בשירות שאתם מציעים, אתם ממש לא חייבים להיות אלופים בשיווק, וגם אין סיבה להתמחות בשיווק שמביא לידים. מה שאתם צריכים לעשות הוא להקצות, מתוך סך ההוצאות התפעוליות של העסק החדש שלכם, סכום מתאים לצרכי שיווק, ולמצוא מקצוענים שמתמחים בשיווק של עסקים כמו זה שלכם.

זה בדרך כלל לוקח זמן ליצור רשת של לקוחות

כל עסק שהוקם אי פעם, נשען בתור התחלה על האמונה של מי שהקימו אותו, בכך שהעסק זה הוא רווחי, ראוי, ושיש לקוחות שירוויחו ממנו. יש עסקים שנולדו מתוך חלום של בעליהם, יש עסקים שנולדו מתוך צורך. העובדה היא, שכל מי שמקים עסק משקיע המון, זמן, כסף, ומשאבים אחרים – ובכל זאת, הסטטיסטיקה העגומה בישראל היא שכ – 80% מהעסקים שנפתחים, לא מצליחים לשרוד את חמש השנים הראשונות, ונסגרים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


איך אתם יכולים לוודא שלא תהיו חלק מהסטטיסטיקה?

עצוב להגיד את זה, אבל ברוב המקרים מוצר טוב או שירות טוב הם רק חלק מהעניין. בעולם שהוא כפר גלובלי, שבו יצרני הטריינינג מהמפעל המקומי בעיירת הפיתוח בדרום הארץ מתחרים ראש בראש עם המפעלים הסיניים הגדולים שם אפילו לא צריך לשלם על משלוח (אם קניתם בסכום גבוה מספיק) – זה שהמוצר שלכם טוב זו התחלה טובה, אבל זו באמת רק התחלה.

אתם חייבים להביא את החדשות שלכם לכותרות, להשמיע את הבשורה, להגיע לליבם של אנשים. אתם חייבים לפלס את הדרך ולשים על השולחן את הידיעה על המוצר שלכם, עם רשימה של היתרונות הייחודיים שלו. אתם חייבים שיווק טוב.

שיווק טוב מחזיר את ההשקעה שלו

כל ארגון, בעבר ובהווה, מנסה לתכנן את ההוצאה על שיווק, מכירות ופרסום, ככה שההכנסות שהשיווק יביא יהיו גבוהות מההוצאה על השיווק עצמו. לכולם ברור שאתם יכולים לקחת מקדם אתרים שיעלה אלפי שקלים אבל לא יכניס כלום – זה, כמובן, אינו שיווק אפקטיבי. לכן, בשיווק הנוסחה היא לא "לשלם כמה שפחות", אלא למצוא מקצועני שיווק שיחזירו את עלות השירות ואף יותר מזה.

שיווק זה כל כך הרבה יותר ממה שאתם רואים על פני השטח

אנחנו בטוחים שהעסק שלכם מביא ערך מוסף לעולם. יש בו משהו שרק אתם יודעים להציע, ועל כן יש לו זכות קיום. מה שחשוב שתדעו הוא שגם שיווק הוא עניין של מקצועיות. זה לא מספיק לבנות אתר אינטרנט וזה אפילו לא מספיק להגיע לעמוד הראשון עם ביטויי מפתח פופולאריים. אתם חייבים להגיש ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, את מה שהם מחפשים בתיבול של הפעלה רגשית שיגרום להם להרגיש שהם פשוט חייבים אחד כזה, ועכשיו.

אמנות השיווק נובעת ממשיכה לתחום ביחד עם המון ניסיון ולימוד, ממה שעובד ומה שלא, בקהלים שונים ובתחומי עיסוק שונים. זו באמת אמנות, ואתם יותר ממוזמנים לגייס את מומחי השיווק שלנו, לטובת מחזורי המכירות של העסק שלכם!


רוצים לדעת עוד?
מחפשים קמפיין מתקדם ומדויק ברשתות החברתיות?
השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר חוזרים!

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה