7 נקודות על קמפיינים בפייסבוק שאתם חייבים לקרוא

הוצאות הפרסום על קמפיינים בפייסבוק רק ממשיכות לעלות. התוצאות המושגות מקמפיין מוצלח מקפיצות עסקים ומובילות להגדלה משמעותית של קהל הלקוחות של המכירות והרווחים. עם זאת, לא כל קמפיין קולע בדיוק למטרה ויש לזה סיבה. אם אתם מתכוונים לצאת בקמפיין בפייסבוק, או לפרסם פוסט ממומן בפייסבוק, אתם פשוט חייבים לקרוא את הנקודות הבאות שריכזנו עבורכם.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

אתם חייבים להגדיר את מטרת הקמפיין

רגע לפני שתצאו לדרך ההמלצה שלנו היא להגדיר את המטרה. רק אתם יודעים האם אתם רוצים רק להעלות את המודעות למותג שלכם או האם אתם רוצים לצאת עם פייסבוק ממומן כדי לקבל יותר לידים. לפעמים נשמע שזה פשוט להגדיר את המטרה, אך חשוב להיות מוכנים לתוצאות ואם אתם מתכוונים לאסוף לידים, חשוב שתהיה לכם אפשרות לחזור אליהם ולסגור עסקאות במהרה.

עדיף למכור לקהל הנכון על פני למכור לכולם

אחת הסיבות לצאת בקמפיין בפייסבוק היא להגיע בדיוק אל הקהל שלכם. אתם לא צריכים את כולם פשוט כי השירות או המוצר שלכם לא מתאים לכולם. אתם יכולים להשקיע את המשאבים שלכם בדרך חכמה על ידי בחירה נכונה של קהל היעד שלכם או של המודעה. אגב, בקמפיין נכון תאספו בימים הראשונים נתונים על הקהל שלכם ולאחר מכן תוכלו לפרסם לקהל "דומה" ולהגיע בדיוק לאנשים הנכונים.

חשוב לעקוב אחר הקהל ולפרסם לו שוב ושוב

רובנו לא קונים בפעם הראשונה שאנחנו נחשפים למודעה, גם אם היא נותנת לנו בדיוק את הפתרון שרצינו. כמונו, גם הקהל שלכם כנראה לא יקנה כבר בפעם הראשונה שתפרסמו. כדי להגביר את המודעות, להעלות את הצרכים ולהזכיר לקהל שאתם יכולים לתת לו בדיוק את הפתרון המתאים, יש לבצע רימרקטינג בפייסבוק. כלומר, להמשיך לפרסם לאותם אנשים לאורך תקופה עד שהם ירגישו בטוחים ושלמים עם הקניה.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


ישנה חשיבות למיקום הפרסום

יכול להיות שאתם מספקים שירות בכל הארץ או אפילו בכל העולם ויכול להיות שהמטרה של הקמפיין היא להכניס לקוחות לעסק הפיזי שלכם. אם יש לכם עסק פיזי, אתם רוצים לפרסם לאנשים אשר מתגוררים באזור או לאנשים שמבקרים באזור. שקלו לצמצם את אזור הפרסום לטובת השגת התוצאות הטובות ביותר בתמורה לתקציב שלכם.

המודעה שלכם צריכה לתפוס את תשומת הלב, מיד

המודעה שלכם חייבת למשוך את תשומת הלב הן מבחינת הנראות שלה והן מבחינת הטקסט. יכול להיות שכדאי להשקיע בסרטון קצר, לצלם את המוצר המוצע למכירה ויכול להיות שפשוט צריך למצוא תמונה מעולה. כך או אחרת, זכרו שהמודעה אמורה לגעת בצורך של הקהל שלכם, לגרום לו לעצור ולפעול באופן מהיר.

דף הנחיתה צריך להתאים למודעה ולשימוש בנייד

דף הנחיתה יכול להיות האתר, עמוד באתר או דף מכירה. בהנחה שהמודעה שלכם פונה לדף חיצוני, אתם רוצים לוודא שהוא מכירתי וממיר. בחנו את הדף הן מבחינת הנראות והן מבחינת התוכן וכמובן, אל תשכחו לבדוק איך הוא נראה בסלולר. רוב הגולשים משתמשים בנייד ואתם רוצים שהם יבינו במהירות לאן הגיעו, מה עליהם לעשות ושיוכלו לקנות או להשאיר פרטים בלחיצת כפתור אותו הם ימצאו בקלות.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


קמפיין בפייסבוק הוא דינמי

שלא כמו בעבר, בהם בכל פעם שיצאו בפרסום היה צורך במשרד, שחקנים, צלמים והפקה שלמה. בעבר, כל פרסומת דרשה משאבים רבים ונשארה על המסך זמן רב. היום המצב שונה והקמפיין בפייסבוק יכול ואפילו צריך להיות דינמי. חשוב לעקוב כל הזמן אחר התוצאות, לדעת כמה אנשים נחשפו למודעה, לבחון איך הם הגיבו אליה ולעדכן אותה על פי הצורך. אגב, אפשר לעדכן גם את הקהל, התקציב וכל פרט אחר ולמקסם את התוצאות.

לסיכום

אפשר לצאת לקמפיין בפייסבוק בלחיצת כפתור, אך כדי להשיג תוצאות מעולות, יש צורך בתכנון מקדים, קופירייטינג, ביצוע הגדרות בפייסבוק ובאתר ולהיות כל הזמן עם אצבע על הדופק. רוצים לשמוע יותר? צרו קשר ונחזור מיד.


רוצים לדעת עוד?
מחפשים קמפיין מתקדם ומדויק ברשתות החברתיות?
השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר חוזרים!

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה