מדריך קל ומהיר ליצירת קמפיין לידים בפייסבוק

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק ולשם מה זה טוב? חלק גדול מחשיפה, הרצה והקפצה של קמפיינים בפייסבוק יכולים לקרות בעזרת לידים. לקמפיין לידים יש פוטנציאל ליצור בדיוק את מה שהרבה בעלי עסק מייחלים לו - מיקוד קהל היעד ומיזעור החיכוך עם קהל, כלומר, בזכות קמפיין לידים תוכלו להזמין אליכם לקוחות שבאמת מעוניינים בשירות או המוצר שלכם והם ישאירו פרטים אישיים באופן מכוון ורצוני, הסיבה העיקרית לכך קורית מכיוון שלידים בפייסבוק מספקים חוויה די מידיית וברורה, מרגע הצפייה של לקוח בפרסום עד ללחיצה על המודעה והשארת הפרטים, לעומת קמפיינים ממומנים אחרים שדורשים הפנייה של לקוחות פוטנציאליים לדף נחיתה או לקישור חיצוני, זה לא שדפי נחיתה ואתרים חיצוניים אינם עובדים טוב, יש להם את היתרונות שלהם, אך יעילות הלידים בפייסבוק רושמים הצלחה גדולה בנטישה מופחתת, וזאת בזכות המידייות של המעבר מהקמפיין להשארת פרטים בתוך הפלטפורמה עצמה, בפייסבוק.

צילום: מאגר תמונות 123RF

איך יוצרים קמפיין לידים?

על מנת ליצור קמפיין לידים בפייסבוק תוכלו לעשות זאת באמצעות ניהול הדף של העמוד העסקי: שם יופיע "כלי פרסום", משם תלחצו על "ספריית טפסים" ולאחר מכן לחיצה על "טופס חדש".

ביצירת לידים סוג הטופס שתבחרו ישרת את המטרה של הקמפיין שלכם וסוג הטופס שבחרתם ישפיע על כמות ההנגשה של הלידים והעלות של כל ליד.

סוגי טפסיי הלידים הניתנים לבחירה הם: "יותר נפח" או "כוונה גבוהה יותר":

בחירה בטופס יותר נפח היא בחירה סטנדרטית וטובה שמאפשרת חשיפה מירבית לקמפיין וגולשים יוכלו לשלוח את הפרטים שלהם בקלות דרך הנייד.

הגדרה של טופס כוונה גבוהה יותר תתמקד יותר בהנעה של לקוחות פונטציאליים ע"י מכוונות הלידים לאנשים שעשויים להתעניין במוצר או שירות ספציפיים ופחות תנגיש את הלידים ללקוחות שעלולים להתעניין רק במוצרים או שירותים שוליים של העסק.

בכל אופן, שניי סוגי הטפסים נחשבים לטפסיים מידיים ומהירים, המוצגים בהתאמה לגלישה דרך המובייל.

מה יותר טוב? תלוי מאוד בעסק שלכם, ידיעת העסק שלכם על פי השירותים והמוצרים שאתם מציעים ואיזה קהל בכוונתכם למשוך תסייע המון ביצירת קמפיין אפקטיבי.

אפשרות נוספת היא יצירת קמפיין לידים ע"י יצירת מודעות לידים באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק, יצירת מודעות לידים דרך מנהל המודעות מאפשר מעבר מהטופס ישירות אל דף הנחיתה או אתר חיצוני, כך למעשה זו לא אפשרות שנחשבת טופס מיידי כמו קמפיין לידים דרך הדף העסקי, אך היא בהחלט אפשרות טובה מספיק אם חשוב לכם שתהיה גם כניסה וחשיפה של לקוחות פוטנציאליים דרך הלידים אל דף הנחיתה או אתר העסק שלכם.

צילום: מאגר תמונות 123RF


איך לגשת אל נתוני המידע שגולשים הזינו בטפסיי הלידים?

ממש בקלות, על מנת לגשת אל נתוניי הלידים ולהוריד אותם, תוכלו לעשות דרך הדף העסקי, דרך מנהל המודעות, וגם באמצעות הורדת נתונים מ- API, או ע"י מערכת ה-CRM המשולבת של העסק שלכם.

חשוב לדעת כי הנתונים שגולשים ממלאים בטפסיי הלידים זמינים בפייסבוק רק למשך 90 יום, כך שממש מומלץ להוריד את הנתונים באופן שוטף על מנת לחזור ללקוחות פוטנציאליים בזמן, לשמור על רלוונטיות ואפקטיביות של מודעות הלידים שלכם ולא לאבד נתונים שיכולים לתרום למינוף והקפצת העסק.

יתרונות בולטים של קמפיין מודעות לידים בפייסבוק:

• אין ממש צורך בידע מקצועי, הקמת קמפיין לידים בפייסבוק היא פעולה פשוטה ונוחה למדי, יצירת הטופס היא מובנית ויעודיית עבור קהלי היעד אליהם אתם מכוונים.

קמפיין מודעות לידים בפייסבוק לאו דווקא מצריך שליחת לקוחות אל דפי נחיתה או עמודים חיצוניים, וניתן לומר שלידים די נוצרו לשם המידייות שבה לקוחות גולשים ברשת ומתעניינים ברכישות מוצרים או שירותים.

• אמינות – גולשים מרגישים יותר בנוח למלא פרטים דרך מודעות המתפרסמות בפייסבוק בזכות אמינותה של הפלטפורמה שקיימת כבר זמן רב ועושה המון מאמצים רגולטוריים על מנת לשמור על המשתמשים ולמנוע הפליות.

• קמפיין לידים בפייסבוק לא מצריך הטמעה של קוד פיקסל.

• מודעות הלידים מתאימות מאוד לאופי הגלישה דרך המובייל וכך יוצרות הנעה רחבה וגדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים.

• עלות קמפיין מודעות לידים בדרך כלל תהיה זולה יותר מאפשרויות פרסום אחרות.

• מודעות לידים לרוב מאוד ממוקדות וכך הפילוח וההמרה נעשים בצורה חלקה ורלוונטית יותר עבור בעלי העסק ועבור הגולשים.

יצרתם קמפיין לידים? נהדר! אל תשכחו לעשות בדיקות A/B Testing

אותו תוכן רק כתוב קצת אחרת, עיצובים דומים אך שונים ותמונות שונות, כל אלו יכולים לסייע לכם הרבה כשאתם יוצרים מודעות לידים, על מנת לדעת מה עובד לכם הכי טוב, הכינו מספר מודעות לאותו השירות או המוצר שאתם מעוניינים להציע ותוכלו תמיד להריץ בדיקת A/B Testing על מנת לקבל המרות ממוקדות יותר, לבדוק את ביקוש קהל היעד שאליו אתם מכוונים ובטח שגם להינות מאפשרות מעלות נמוכה עבור הלידים שיצרתם.

לסיכום, מודעות לידים הן חלק בלתי נפרד מהדרך בה אנחנו נחשפים למוצרים ושירותים שונים בפייסבוק, אומנם ביצירת קמפיין לידים בפייסבוק לא תתצטרכו ידע מקצועי וטכני במיוחד, אך בהחלט כדאי לשים לב לאופי, תוכן ועיצוב הלידים וכמובן מיקוד קהל היעד שלכם ע"י פרמטרים שונים שפייסבוק מציעה כדי להינות מתפוקה טובה ומטורגטת היטב.


רוצים לדעת עוד?
מחפשים קמפיין מתקדם ומדויק ברשתות החברתיות?
השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר חוזרים!

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה