יש לכם תקציב פרסום נמוך? ככה תביאו לקוחות מפייסבוק

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החזקות והיעילות לפרסום. היא מאפשרת לכם להגיע לקהל רלוונטי, גם כאשר הוא לא מחפש בדיוק אחר השירות שלכם. אם אתם רוצים לפרסם אך התקציב שלכם נמוך, חשוב שתשיגו תוצאות ובמהירות. במיוחד עבורכם ריכזנו טיפים שיעזרו לכם להביא לקוחות מפייסבוק בתקציב פרסום נמוך.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

7 טיפים להבאת לקוחות מפייסבוק בתקציב פרסום נמוך

אתם רוצים לצמצם את הוצאות הקמפיין שלכם ובו זמנית להשיג את התוצאות הטובות ביותר. ככל שתשיגו תוצאות טובות כך יתכן ותרצו להגדיל את התקציב שלכם וזאת כדי להוביל ליותר מכירות. חשוב לציין כי הטיפים הבאים יעילים בכל תקציב פרסום.

1. פניה לקהל ספציפי

דיוק בפניה לקהל היעד הנכון יחסוך לכם הרבה מאד כסף. יכול להיות שברגע הראשון תגידו כי אתם רוצים לפנות לכולם, אך בפועל, ככל שתצליחו לקלוע לקהל שלכם כך הקמפיין שלכם יהיה זול יותר וחשוב לא פחות, תשיגו תוצאות טובות יותר. חשבו מי הקהל שלכם, מהם המאפיינים שלו, מה מעניין אותו והקפידו להגדיר אותו בתהליך יצירת המודעה.

2. הוסיפו את הפיקסל של פייסבוק

הפיקסל של פייסבוק הוא קוד המיועד להטמעה באתר או בדף אליו יגיעו אלו שילחצו על המודעה. הפיקסל אוסף נתונים ומאפשר לעקוב אחר אחוז ההמרה והרבה יותר מכך. לאחר איסוף הנתונים הראשוני אפשר להחליף את הקמפיין לקמפיין רימרקטינג ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים להיחשף יותר פעמים למותג. הפיקסל מאפשר לבנות את הקהל ולכוון בצורה המדויקת ביותר לזה שהכי רלוונטי לעסק.

3. בצעו A/B Testing

גם אם נדמה לכם שיצרתם את ההצעה הכי טובה והמודעה הכי יפה, אתם צריכים להביא בחשבון שיכול להיות שהלקוחות שלכם חושבים אחרת מכם. בניגוד לפרסום המסורתי בו כמעט בלתי אפשרי למדוד את התחושות של הקהל, בפייסבוק זה אפשרי וגם הופך את הקמפיין שלכם לזול בצורה משמעותית. בצעו A/B Testing ובחנו לפחות שתי מודעות שונות שהמלל או התמונה בהם שונה ובחנו איזו מובילה לתוצאות הטובות ביותר.

4. כוונו את ההצעה בדיוק לקהל היעד

ההצעה שאתם מעלים במודעה שלכם חייבת להיות רלוונטית לקהל היעד. למשל, אם אתם רוצים לעודד הגעה למסעדה ויום האהבה מתקרב, חשבו על יצירת מנה מיוחדת שתגרום לזוגות להזמין מקום אצלכם. זו כמובן רק דוגמה אחת מדי רבות והכי חשוב הוא שתחשבו מה הלקוחות שלכם היו רוצים לקנות. כמובן, תוכלו ליצור יותר מאשר הצעה אחת ולבחון איזו מודעה מובילה לתגובות טובות יותר.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


5. צרו מודעה מושכת בעזרת וידאו

התמונה אשר מופיעה במודעה חשובה אך לווידאו יש כוח עוד יותר גדול. אם הדבר אפשרי, צרו וידאו קצר וקולע שימשוך את תשומת הלב. כשאתם רוצים להביא לקוחות מפייסבוק בתקציב פרסום נמוך אתם צריכים לחשוב כיצד תצליחו לגרום ליותר תגובות. אתם לא חייבים לצאת להפקה גדולה ותגלו כי שניות ספורות של וידאו יכולות להיות הרבה יותר מוצלחות ממודעה עם תמונה בלבד. אם אתם בוחרים בתמונה, נסו להיות מקוריים ולא להסתפק באחת מתוך מאגר גנרי.

6. עקבו תמיד אחר הביצועים

בכל קמפיין ובמיוחד כאשר תקציב הפרסום שלכם נמוך, חשוב לעקוב אחר הביצועים ולהיות עם אצבע על הדופק. אתם רוצים לוודא כי הקמפיין שלכם משיג את התוצאות הטובות ביותר בכל רגע נתון. ברגע שהקמפיין לא מביא את התוצאות הרצויות, זה הזמן לעשות שינויים. חשוב לציין כי יכולות להיות סיבות שונות לכך שהקמפיין לא עובד ולכן יש לעקוב אחריו, להבין מה הוביל לשינויים ולקבל החלטות בזמן מהיר כדי להשיג את המקסימום במסגרת התקציב שנקבע.

7. עבדו עם חברה מקצועית

יכול להיות שאחת ההחלטות שלכם תהיה לנסות להעלות את הקמפיין בעצמכם. בסופו של דבר כל אחד יכול לנסות לעבוד עם המערכת ולהעלות מודעה, בלי לשלם לגורם נוסף בדרך. עם זאת, אם אתם רוצים לעבוד בתקציב נמוך, אתם רוצים להוביל לתוצאות איכותיות ובמהירות. חברה מקצועית אשר מכירה את התחום תתכנן את הקמפיין הנכון, תשקיע בקופירייטינג, תבנה את המודעה בצורה הנכונה ותעקוב אחר הביצועים. החברה תהיה עם אצבע על הדופק ותוודא שתפיקו את המרב מהקמפיין שלכם.


רוצים לדעת עוד?
מחפשים קמפיין מתקדם ומדויק ברשתות החברתיות?
השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר חוזרים!

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה