איך לכתוב פוסט ממומן בפייסבוק שמביא מכירות

פוסט ממומן בפייסבוק יכול להגביר את המכירות בעסק שלך. הלקוחות אמנם לא רוצים שימכרו להם, אך הם בהחלט רוצים להכיר את האפשרויות שעומדות לפניהם. נשמע מסובך? בכתבה זו נהפוך את זה להרבה יותר פשוט ונלמד איך לכתוב פוסט ממומן בפייסבוק שמביא מכירות.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

רגע לפני שנצלול לדרך ליצור את הפוסט המושלם, כדאי להכיר את הפונקציה של פייסבוק ליצירת פוסט ממומן או כפי שפייסבוק קוראים לזה, לתת בוסט לפוסט. אתם יכולים לכתוב פוסטים שונים בדף העסקי שלכם ומדי פעם פייסבוק יציע לכם לקדם אותם וכך להגיע לקהל גדול יותר. הדרך נשמעת פשוטה, אתם כותבים פוסט ופשוט לוחצים על הכפתור וחושפים אותו ליותר אנשים.

פוסט שכזה יהיה אותנטי, אנשים יוכלו להתחבר אליו ולכן הוא יכול להוביל למכירות לעסק. כמובן, כל זאת בהנחה שתכתבו את הפוסט שבאמת יניע את הקהל.

הנוסחה לכתיבת פוסט ממומן שמביא מכירות

בניגוד למודעה, פוסט ממומן נראה כמו פוסט "רגיל" ולכן הוא לא מרגיש כמו מודעת מכירה. עם זאת המשימה היא כן להצליח להמיר את הלקוחות ולשם כך תוכלו להשתמש בנוסחה הבאה.

הכירו את הקהל שלכם

הדבר הראשון שאתם חייבים לזכור הוא שאתם בסופו של דבר רוצים לפנות לקהל שלכם. לא לכולם ולא עם כל הצעה. חשוב שתזכרו כי הקהל שלכם לא בטוח מכיר אתכם ואם הוא כבר מכיר אתכם, אולי הוא עוד לא רוצה לרכוש את מה שאתם מציעים.

אתם צריכים לתת לקהל שלכם תחושה שאתם מכירים אותו ומכוונים אליו באופן אישי ככל האפשר. הגדירו מראש מי הקהל שלכם וצרו פניה שתרגיש אישית ככל האפשר. תוכלו להשתמש בסיפורים שאנשים יכולים להתחבר אליהם ובדוגמאות מחיי היום יום של הקהל.

התמקדו בבעיה ובפתרון

אתם רוצים שהקהל שלכם ירגיש שאתם מבינים אותו ויכולים להציע לו פתרון. חשוב לציין כי כל זאת בצורת פוסט שיכול לעמוד בדף שלכם בגאווה. אתם רוצים לגעת בכאב של הלקוח, להראות לו שאתם מבינים אותו ולהראות לו מהם היתרונות בפתרון שלכם.

אל תדברו בפוסט על הפרטים הטכניים של המוצר או השירות שלכם. התמקדו ביתרונות, במה שהקהל שלכם ירוויח אם הוא ילחץ על הפוסט ויקנה מכם את הפתרון שאתם מציעים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


אל תחששו מפוסטים ארוכים

פייסבוק אוהבים שהקהל נשאר בתוך הפלטפורמה ולכן אין כל סיבה לחשוש מפוסטים ארוכים. במיוחד כאשר מדובר על פוסט ממומן בפייסבוק, אתם רוצים לכתוב פוסט עם רגש שהקהל שלכם יוכל להתחבר אליו ואם יש צורך ביותר מילים מכפי ש"נראה לכם" רצוי, אל תחששו מכך.

כמובן, פוסטים ארוכים חייבים להיות מושכים, מעניינים והאורך בפני עצמו לא אומר אם הם טובים או רעים אלא האיכות שלהם. צרו סיפור אם יש לכך מקום, תנו דוגמה של לקוח מרוצה, צרפו ציטוט או שתכתבו את החוויה האישית שלכם כבעלי עסק.

הפכו את הפוסט לאישי

אתם רוצים לכתוב פוסט ממומן שירגיש אישי כך שהקהל שלכם יוכל להתחבר אליו וירצה לקרוא עוד עליכם. עשו זאת בעזרת הטיפים הבאים:

• כתבו ב"גובה העיניים". בדרך כלל אין מקום לשפה גבוהה, מילים מרוחקות ומקצועיות מאד. תנו לקהל שלכם תחושה שאתם נמצאים באותו החדר ופשוט מדברים זה עם זה.

• השתמשו באימוג'ים. האימוג'י עוזר להפוך את הפוסט לקליל יותר גם מבחינת התחושה האישית וגם מבחינת המראה הגרפי של הטקסט.

• התמקדו בתוצאות שמתקבלות תודות למוצר או השירות וזאת מנקודת המבט של הקהל. וותרו על תיאורים טכניים מורכבים.

הוסיפו וידאו או תמונה ממש טובה

אתם רוצים לתפוס את תשומת הלב של הקהל שלכם. שימוש בווידאו מצליח לתפוס את תשומת הלב ואתם יכולים להסתפק בווידאו קצר וענייני. לא נדרשת הפכה מסובכת כדי ליצור וידאו ולעתים מספיק צילום שלכם, צילום של העסק או של אזור מעניין כדי למשוך את תשומת הלב.

אם אין לכם וידאו קיים ואתם לא רוצים להשקיע בתהליך זה, כדאי שתשקיעו בתמונה טובה. זכרו, פוסט ממומן הוא קודם כל פוסט שעולה לדף שלכם ובו תרצו לשים תמונות איכותיות ועדיף שיהיו מקוריות שלכם.


רוצים לדעת עוד?
מחפשים קמפיין מתקדם ומדויק ברשתות החברתיות?
השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר חוזרים!

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה