מה זה קידום ממומן בפייסבוק ומה אני בעצם עושה בשביל הלקוחות שלי?

מחקר קהלים ומתחרים

קידום ממומן בפייסבוק מחייב צמצום קהלי יעד ודיוק מרבי. המחקר מסייע בבחירת קהל איכותי, פילוח קהלי היעד, זיהוי פעולות מתחרים, הגדרת מטרות הקידום ועוד.

ללא הגבלת פוסטים

המטרה שלי היא ההצלחה של הלקוחות שלי! ולכן אני לא מגביל את כמות הפוסטים. בקיצור, כמות הפוסטים ללא הגבלה לפי צורכי הקמפיין הממומן.

מעקב יום יומי אחרי הקמפיין ושיפור מתמיד

אני לא זורק מודעות לאוויר ומחכה חודשים כדי לראות תוצאות. אני עוקב אחרי הקמפיין כל יום ומשפר מה שאפשר.

החזר השקעה חיובי

חשוב לי שכל לקוח שלי יכניס יותר ממה שהוא מוציא, וישלם לי מהרווחים שלו, ולא מהפסדים.

קופירייטינג ותוכן שיווקי

לכתוב מודעות ממירות זה לקלוע ישירות לצרכים של הלקוח הפוטנציאלי ולהניע אותו לפעולה, וזה מה שאני עושה.

ללא התחייבות + יחס אישי ללקוח

אני לא מכריח אף אחד לעבוד איתי, ומי שרוצה להפסיק, מוזמן מתי שבא לו. כל לקוח מדבר איתי באופן אישי ולא עם בן אדם שעובד תחתיי.

מה לקוחות שלי אומרים?

צוף

מיטל גבאי (סטודיו לכושר) - הייתה רגילה לקבל לידים ב90 שקל, ואחרי קמפיין שעשינו לכמה ימים התחילה לקבל לידים הרבה יותר רלוונטיים במחיר של פחות מ20 ש"ח לליד!

"הייתי צריכה להפסיק את הקמפיין כמה ימים כי לא עמדתי בקצב של כמות הלידים"

הירשם למטה לשיחת ייעוץ בחינם ונראה איך אני יכול לעזור לך:

סגירת תפריט