איך משלבים פרסום אורגני עם פרסום ממומן בצורה מושלמת

איך משלבים פרסום אורגני עם פרסום ממומן בצורה מושלמת

יש הרבה דיונים של מה כדאי – "פרסום אורגני, או פרסום ממומן"
אז קודם כל, אף אחד מהם לא תלוי בשני.

אתם יכולים לעשות רק את זה ורק את זה, אבל הכי טוב – זה לעשות את שניהם במקביל.

כי אחד מחזק את השני.

ובפוסט הזה אני רוצה לעבוד על כל הדרכים להפוך את השילוב הזה להכי אפקטיבי שיש. 

אז קודם כל – יש לנו 2 דרכים עיקריות לעשות פרסום ממומן. (כמובן שיש יותר אבל אני אתרכז ב2 הנפוצות, ואלה שמצאתי שעובדות לי הכי טוב)

1. לידים כאן ועכשיו – אם אתם מאמני כושר למשל, אז להזמין ישירות מהמודעה לאימון ניסיון או שיחת ייעוץ, וכאלה.

2. לידים למדריך חינמי דרך רשימת תפוצה. כאן אנחנו בעצם נותנים להם תוכן ברשימת התפוצה ומציעים להם הצעות. 
לטווח הארוך – זה בהחלט יותר טוב.

אז נלך על הפרסום של הטווח הקצר – לידים כאן ועכשיו.
אין לנו כאן יותר מדי דרכים לשלב את זה עם הפרסום האורגני, בעיקר דרך אחת. 

אם אתם עושים קמפיין הודעות, אז כל מי ששולח לכם הודעה – אתם יכולים להוסיף אותו לפייסבוק וככה הוא ייחשף לתכנים שלכם בהמשך.

אם אתם עושים קמפיין לידים – אתם יכולים לחפש את הבן אדם לפי השם שלו וגם להוסיף אותו לפייסבוק.

רוב הלידים שבאים דרך מודעות פייסבוק לא יסגרו כאן ועכשיו, ולכן אם תעשו את זה – בעתיד הלא רחוק, אותם הלידים שאמרו לכם "לא" בטלפון יכולים לחזור אליכם בכיף. 

אז אנחנו נרצה יותר להתרכז בדרך השניה – לידים לרשימת תפוצה.

הנה כמה דברים שאפשר לעשות כדי ליצור שילוב מנצח:

1. אם אתם עושים פרסום ממומן למדריך חינמי דרך דף נחיתה:

אפשר לשלוח אותם לפלטפורמות האחרות שלנו. מי שעוקב אחריי יודע שאני מדבר הרבה על שיווק בכל הפלטפורמות האפשרויות כדי לקבל מקסימום חשיפה.
אז אם מעבר לרשימת התפוצה יש לכם פייסבוק\אינסטגרם\יוטיוב\קבוצות וואצאפ – תשלחו אותם לשם!

ככל שתיחשפו בכמה שיותר מקומות, ככה תרוויחו יותר בטווח הארוך.

איך לעשות את זה בפועל? אתם יכולים לשים לינקים בתחתית המיילים לפלטפורמות האחרות.

עוד דרך שאני אוהב – במידה ואתם מפרסמים דף נחיתה למדריך חינמי, כבר בדף תודה תפנו אותם לפלטפורמה אחרת ותבטיחו בונוס למי שמגיע אליה.

למשל אפשר לכתוב בדף תודה "רוצים מדריך חינמי נוסף? היכנסו כאן לקבוצת הוואצאפ שלנו"

בצורה הזאת אתם בעצם מכניסים אנשים גם לרשימת התפוצה וגם לוואצאפ במכה אחת. 

אם יש לכם אתר\בלוג זה מעולה לשלוח את הלידים לשם. לפעמים קשה למדוד החזר השקעה ישיר של אתר\בלוג אבל מה שכן – זה בונה סמכות.
כשבן אדם נחשף אליכם לראשונה והוא לא מכיר אתכם, אם אתם שולחים אותו לבלוג שמלא בתוכן זה יכול ליצור לכם סמכות מיידית. 

2. קהלים מותאמים אישית – יש לנו אפשרות לשמור קהלים שהיו מעורבים בתכנים שלכם בפייסבוק ואז נוכל בעצם להראות מודעות רק להם.

אז יש לנו 3 קהלים שאני באופן אישי אוהב להשתמש בהם: (יש יותר אבל כל השאר פחות זורמים לי)

א. קהל של מבקרים באתר\דפי נחיתה – אתם יכולים ליצור קהלים של אנשים שביקרו בדפים שלכם ולהראות להם מודעות. שזה בדרך כלל נחשב קהל די חם. 

ב. קהל של הרשימת תפוצה – מיילים וטלפונים. אתם יכולים ליצור קהל של הרשימת תפוצה שלכם ולהראות להם מודעות.

ג. קהל של אנשים שהיו מעורבים בעמוד פייסבוק\אינסטגרם שלכם – כל מי שהיה מעורב בתכנים שלכם – אתם יכולים להראות לו מודעות. 

כל הקהלים האלה מעולים להצעות קלות (שיחת ייעוץ בחינם למשל) ואפילו להצעות אגרסיביות שאתם מוכרים בכמה מאות או אלפי שקלים. (כמובן שזה תלוי כמה זמן הם עוקבים אחריכם, מה אתם מציעים וכו' וכו')

כל המטרה בשילוב הזה היא לגרום לאנשים לראות אתכם ביותר מקומות.
תמיד תשלחו אנשים לכל הפלטפורמות שלכם, תמיד תצברו קהלים גדולים – תמשיכו להגדיל את הקהל ולתת תוכן. 

לגבי ממומן – גם אם יש לכם תקציב נמוך, אני ממליץ לפרסם אפילו ב20 ש"ח ביום כדי לקבל תנועה חדשה.

עד כאן היום, מוזמנים לשאול שאלות למטה 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט