7 דוגמאות לכותרות אימייל שיגרמו לרשימת תפוצה להיכנס ולקרוא

7 דוגמאות לכותרות אימייל שיגרמו לרשימת תפוצה להיכנס ולקרוא

בתקופה האחרונה חפרתי לא מעט על כמה שרשימת תפוצה זה נכס חשוב שצריך להתחיל לבנות, וראיתי שאנשים באמת התחילו לעשות את זה. וזה מעולה 🙂 

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על נושא ספציפי שכל אחד שמנהל רשימת תפוצה צריך לקרוא, וזה הכותרות. 

אם הכותרת שלכם לא תמשוך את האנשים, אף אחד לא יפתח את האימייל שלכם…

(אגב הכותרות האלה יעבדו גם בפוסטים רגילים ולא רק רשימת תפוצה)

אז ניתן לכם כמה דוגמאות לכותרות שעובדות לי טוב:

1. כותרת הסיפור

אם אתם עוקבים אחריי מספיק זמן (או אחרי כל משווק שיודע על מה הוא מדבר), אתם יודעים שסיפורים בדרך כלל עובדים הכי טוב בשיווק.

אז אתם יכולים להתחיל את הכותרת שלכם עם משהו שקשור לסיפור. 

למשל: "איך דני הפך לספורטאי, כנגד כל הסיכויים". (פה אפשר לעשות סיפור על לקוח שלכם שאימנתם ואז הוא הפך לספורטאי) 

חשוב שהכותרת תהיה קצרה מספיק כדי שיוכלו לקרוא אותה בשורת המייל. 

2. כותרת תועלות 

כאן אתם כותבים מה יוצא ללקוח מהמייל הזה.
לדוגמה "ככה תרגיש יותר אנרגטי ובריא"

ואז במייל כמובן שחשוב לספק את הסחורה ולהביא טיפים טובים.

3. כותרת דחיפות

פה משתמשים בעיקר כשאתם מוכרים משהו.
זה יכול להיות משהו כמו "הזדמנות אחרונה להצטרף לקורס"
"5 מקומות נותרו"

כמובן שזה צריך לבוא אחרי סידרת מיילים שבאמת מסבירה לאנשים מה אתם מוכרים. 

4. כותרת סקרנות 

כשבן אדם קורא כותרת מהסוג הזה, הוא צריך להגיד לעצמו משהו כמו "WTF?"
או "המממ מעניין, אני חייב לקרוא"

יש כאן כמה אפשרויות…
כותרת של "היי" יכולה לעבוד כאן. הקורא יגיד לעצמו משהו כמו "מה הוא רוצה ממני?" ויהיה חייב להיכנס.

לזה אני קורא "כותרת מטרילה" חחח

ואפשר באמת ליצור משפט ארוך שיוצר סקרנות.
לדוגמא "איך הבאנו 220 לידים ביומיים בלי תקציב פרסום" 

(כמובן שבמייל עצמו צריך באמת לספק את הסחורה, שזה לא יהיה קליקבייט)

5. כותרת השאלה

כשאתה שואל שאלה, אוטומטית בן אדם מתחיל לחשוב על התשובה. 

לכן, שימוש בשאלות בכותרת עובד יפה מאוד וגורם לאנשים ללחוץ.

למשל: "האם אתה עושה כושר בקורונה?" 

זה יכול להיות כל דבר שקשור לנושא המייל. 

6. כותרת שמדברת על הכאב של הלקוח

אני אישית פחות אוהב להשתמש בזה, אבל זה עובד…

לדוגמה: "אם אתה לא רוצה להשמין בקורונה, תקרא את זה…"

לדבר לכאב זה כלי חזק מאוד בשיווק שעובד, אבל אני אישית פחות מתחבר לזה.

7. כותרת עם מספרים ספציפיים

מספרים ספציפיים זה יותר אמין ממספריים כללים.

אז לדוגמה: "6 טיפים לחיטוב בזמן הקורונה"


וזה מספיק להיום 🙂
אם יש לכם שאלות מוזמנים לשאלות בתגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט